infoskærm

Skal I have en infoskærm til kontoret?

Hvis du har set en infoskærm allerede, så ved du at det er noget der tiltrækker sig opmærksomhed, og derfor kan det være en særdeles effektiv vej til at få et budskab ud, og det til både medarbejdere, kunder og gæster.

Hvis du vil have et budskab ud via infoskærme, så er det noget der fungerer godt mange steder, et oplagt sted kan være ved receptionen, hvor de kan byde gæster velkommen, og give dem information om de møder der er i løbet af dagen, og hvor de finder sted.

Men infoskærme er ikke kun noget der kan målrettes mod gæster, det kan bestemt også bruges internt, det kan være til at vise relevante nøgletal, fremdrift i forskellige projekter, informationer om organisationsændringer eller udnævnelser, det er kun fantasien der sætter grænser.

Når det kommer til infoskærm pris, så afhænger det naturligvis af hvor meget der skal til, og hvor omfattende det skal være, et godt bud er at du kan komme i gang for så lidt som 500 kr., hvor der så vil være et månedligt abonnement for at holde det kørende.

infoskærm

En løsning der er nem at styre

Infoskærme kræver ikke det store at holde opdateret, der sker opdateringer via internettet, hvilket betyder, at det eneste det kræves for at styre indholdet, det er en computer med internetadgang.

Hvis du sidder og skal redigere indholdet, så betyder det, at du ikke behøver at være til stede fysisk for at kunne ændre skærmenes indhold, det kan gøres mens du opholder dig et helt andet sted.

Der er en anden fordel, nemlig at alle skærmene, uanset hvor de står bliver opdateret samtidig, hvilket kan være en stor fordel hvis informationen via skærmene for eksempel roteres, eller hvis de bruges til at publicere lokaleinformation eller personaleinformation.

Hvor mange skærme du gerne vil have i din løsning, bestemmer du selv, det bliver tilrettelagt helt efter dit hoved, og undervejs bestemmes det hvad skærmene skal vise, og hvordan de skal vise det.

Der er mange muligheder for at vise relevante informationer

Infoskærme kan være relevante i mange virksomheder, og til at vise mange informationer, men husk at vælge den rigtige information til den rigtige modtager, så der skal tænkes over indholdet inden der bliver sat i gang.

Der skal formodentlig vises noget helt andet indhold i en reception, end der skal i en produktionsafdeling, og af indlysende årsager, i og med at modtagerne er meget forskellige i de to situationer.

Du kan også vælge at have en infoskærm i en kantine, der både viser dagens eller ugens menu, hvad den består af, og hvem der leverer den, eventuelt at der er mulighed for at tage mad med hjem, hvis du ikke selv gider at kokkerere den dag.

I kan også sagtens have en infoskærm i et mødelokale, og på den måde få vist ting som er meget specifikke på skærmen, hvilket I styrer i mødelokalet, så det er jer der deltager ved mødet der bestemmer hvad indholdet skal være, lige præcis på det rette tidspunkt.